Το Massaya στοχεύει να σας ταξιδέψει στα άδυτα της γνήσιας Αραβικής κουζίνας. Ολόφρεσκες, χρωματιστές σαλάτες και χειροποίητες αλοιφές, συνοδεύουν ιδανικά το κυρίως μενού, στο οποίο αποτυπώνεται όλη η κουλτούρα της Συριακής γαστρονομίας και είναι βέβαιο ότι θα εκπληρώσει κάθε γευστική απαίτηση. Φυσικά, δεν λείπουν οι καθημερινές διαφορετικές επιλογές σε πιάτα ημέρας, ενώ η μεγάλη ποικιλία από πρωτότυπα και χορταστικά ορεκτικά βάζουν την τελική πινελιά σε ένα μοναδικό ταξίδι των αισθήσεων σε εξωτικά μέρη

Κατηγορίες

Όλες Διάφορα Συνταγές Συμβουλές

Ταχίνι: Μια υπερ-τροφή που συναντάμε στα πιάτα του Massaya

Jun 07, 2017

Γίνεται μια τροφή να είναι φυτικής προέλευσης αλλά ταυτόχρονα τόσο πλούσια σε πρωτεΐνες; Ας μιλήσουμε για το ταχίνι…

Το ταχίνι αποτελείται από 100% αλεσμένο σουσάμι, που ψήνεται και κατόπιν αλέθεται, με τις ευεργετικές του ιδιότητες να είναι πολλές και γνωστές εδώ και χρόνια.

Συγκεκριμένα είναι ένα τρόφιμο με αντιοξειδωτικές ιδιότητες, πλούσιο σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β, μαγνήσιο, ασβέστιο, φώσφορο και πολυακόρεστα λιπαρά οξέα. Κάτι που του «επιτρέπει» να συμβάλει στην προστασία της καρδιάς, την πρόληψη της οστεοπόρωσης, την καλή λειτουργία του νευρικού συστήματος αλλά και εν γένει του ανθρώπινου οργανισμού.

Αποτελεί ιδανικό υποκατάστατο των ζωικών πρωτεϊνών, με τις πρόσφατες έρευνες να αποδεικνύουν πως συμβάλει και στον καλύτερο έλεγχο της χοληστερίνης αίματος.

Μάλιστα αν συγκρίνουμε το ταχίνι με άλλα γλυκά, όπως η σοκολάτα και τα παράγωγά της, το ταχίνι υπερτερεί διότι περιέχει ελάχιστα κορεσμένα λιπαρά

Στο Massaya γνωρίζοντας όλες τις παραπάνω ιδιότητες αυτής της «υπερ-τροφής», έχουμε το ταχίνι ως βασικό συστατικό σε πολλά από τα πιάτα μας.

Σαλάτες με ταχίνι

Παντζαροσαλάτα

patzarosalata

Ορεκτικά με ταχίνι

Χούμους

houmous

Μτάμπαλ

mtabal

Μχάμαρα

mhamara

Κυρίως πιάτα με ταχίνι

Χιουνκιάρ Μπεγεντί

hounkiar

Φάτεχ

fateh

*Τέλος, μην ξεχνάτε πως ταχίνι συναντάμε και στο ταρατόρ του Φαλάφελ, ενός ορεκτικού που δεν λείπει από κανέναν τραπέζι του Massaya!

falafel